Hockey & Trainingen

Herfstvakantie & trainen

Nieuws afbeelding 16-10-2018

Zaterdag 13 oktober jl. werden de laatste reguliere wedstrijden voor de jeugd A/B/C/D/E/F van de voorcompetitie voor de herfstvakantie gespeeld.Er zijn geen wedstrijden op 20 en 27 oktober voor de jeugd. Daarom zijn er geen trainingen vanaf za. 20 oktober t/m zo. 28 oktober. De Selectieteams A/B/C/D trainen in overleg met hun coaches.

De seniorenteams zijn vrij op zo. 21oktober (uitzondering Dames 1) en zo. 28 oktober (uitzondering Dames1, Heren 1, Veteranen A, Veterinnen A en Veteranen L. ).
Daarom zijn er geen trainingen vanaf  za. 20 oktober t/m zo. 28 oktober. De uitgezonderde teams trainen in overleg met hun trainer/coaches.

Het reguliere trainingsschema start weer op maandag 29 oktober.