Hockey & Trainingen

Wedstrijdverslag Heren 1 - Overbos Heren 1 : 3-4

Nieuws afbeelding 25-9-2018 Afgelopen zondag mochten we op het vertrouwde veld het opnemen tegen Overbos. Na het gelijkspel van de week ervoor hadden we wat goed te maken. Met de winst van dames 1 nog vers op het net hadden we het volste vertrouwen om de drie punten in Heemstede te houden.

De wedstrijd. Na tien minuten wist Overbos met een licht tipje de bal naast Guy te plaatsen. Niet veel later wist Bart op de juiste plek te staan en zo via een rebound de bal in te tikken.
We waren de eerste helft niet scherp genoeg en de drang om te winnen was ver te zoeken. Binnen vijf minuten nog voor de rust wist Overbos twee keer te scoren. Jurriaan Bonsen kreeg nog de kans om een straf-corner binnen te slepen en deed dat net als vorige week. Hierdoor gingen we toch met een wat lichter koppie de rust in. 2-3 bij rust.

De tweede helft waren we scherper en beter begonnen dan de eerste helft. Ondanks dat duurde het niet heel lang voordat Overbos de 2-4 maakte.
Om nog een enige druk uit te voeren op Overbos werd keeper Guy gewisseld voor Rogier om zo met een veldspeler meer te spelen. Niet veel later na deze ingreep maakte Bart zijn tweede via een straf-corner.

Hierna hebben we helaas niet veel meer kunnen betekenen op de helft van Overbos en eindigde het zo op een 3-4. Jammer genoeg weer puntenverlies, maar dit zullen we aankomende zondag tegen onze buren uit Aerdenhout goedmaken. Tot dan! 🤟🏼