Hockey & Trainingen

Wedstrijdverslag VVV H1 - Alliance H1

Nieuws afbeelding 24-9-2018

Vorige week zondag stond VVV in Amstelveen op het programma. Een ploeg die we uit de beelden kenden van scoops en nog meer scoops. Dit maakten ze zondag weer waar. Na een mooie chip over Guy stond VVV tien minuten voor rust voor met 1-0. De eerste helft hebben we helaas geen goed niveau op de mat kunnen leggen. We wisten af en toe niet hoe we moesten reageren op de tactieken van VVV en dit zorgde dan ook dat we de rust ingingen met een 1-0 achterstand.

De rust en de daarbijbehorende praatjes van de staf had ons blijkbaar goed gedaan want na een goede wissel van coach Sjoerd kon Bart na enkele minuten na een goede loopactie de 1-1 binnen pushen. We hebben deze goede en scherpe lijn helaas niet door kunnen trekken en niet veel later kwam VVV weer voor te staan met 2-1.

Weer 5 minuten later was het onze beurt na de tweede verzilverde straf-corner. Opnieuw wist Bart de bal net zoals vorige week links laag te pushen. 2-2!

Het leek VVV allemaal niet veel te doen want na enige tijd wisten ze via een omschakeling na een binnentikker de 3-2 te maken.

Nog vijftien minuten op de klok begonnen we weer opnieuw te knokken voor die gelijkmaker. Want even later na de 3-2 wisten we onze derde straf-corner te verkrijgen. Nu stond Jurriaan op de kop en wist het kunstje van Bart even goed na te doen. Weer wisten we de stand gelijk te trekken. 3-3!

De tien minuten hierna hebben VVV en wij niet heel veel meer kunnen betekenen in elkaars cirkel en is de stand geëindigd op een 3-3. Ondanks dat we helaas maar één puntje uit deze wedstrijd hebben kunnen slepen mogen we blij zijn dat VVV niet de volledige drie punten in Amstelveen heeft gehouden.

Aankomende zondag staat Overbos thuis op het programma. En nu voor de volle drie punten! Be there🤟🏼