Alliance Super Sunday 9 sept

Nieuws afbeelding 7-9-2018

Het is weer zover! Een mooi dubbelweekend van D1 en H1 op Alliance, met zinderende wedstrijden. Kom om 12.45 uur Dames 1 aanmoedigen tegen HBS Dames 1 met oud-Alliancer Jeroen Tuininga als coach. Vervolgens speelt Heren 1 om 14.45 uur de streekderby tegen de Reigers.

Als club moeten we natuurlijk laten zien dat we met z’n allen achter Dames 1 en Heren 1 staan en verwachten dus ook veel supporters langs de lijn. Kom met je hele team, neem toeters en spandoeken mee.

Hierna kunnen de voetjes van de vloer met de bekende DJ Da Phonk! Natuurlijk staan Robert en zijn team weer klaar om iedereen van drankjes en happen te voorzien. Speciaal voor deze dag heeft Robert weer iets speciaals in petto.

TOT ZONDAG!

ps: onder 18 jaar geen alcohol!