Alliance clubtenue te koop bij Hockey Republic

Nieuws afbeelding 27-8-2018 Door de vakantieperiode is het wellicht nog niet bij alle leden bekend; maar sinds een paar weken is ons nieuwe clubtenue te koop bij de nieuwe winkel van Hockey Republic op de Raadhuisstraat in Heemstede.

Met OSAKA hebben we als club een hip en modern merk aan ons kunnen binden waar we heel erg blij mee zijn. OSAKA is er in geslaagd om een geheel nieuw kwalitatief en modern shirt te ontwerpen die ons als club een hele mooie nieuwe uitstraling geeft. Naast het officiƫle tenue is er ook een mooi wit trainingsshirt van Alliance te koop en zeer binnenkort komen ook de nieuwe Alliance trainingspakken binnen die onze collectie compleet maken.

Dus ga snel naar de winkel en zorg dat je er voor het begin van het seizoen mooi bij loopt in ons nieuwe clubtenue!