Hockey & Trainingen

Wat een mooie Clinicdag!

Nieuws afbeelding 18-6-2018
Afgelopen zaterdag hebben meer dan honderd kinderen gebruik gemaakt van de speciale Clinic die Dames 1 en Heren 1 elk jaar organiseren op de Slotdag van het seizoen. Wat een geweldig hockeyfeest is het geworden, want alle kinderen waren super enthousiast over de instructies, spelletjes en gezellige momenten die zij mochten beleven met onze toppers van onze club. Zelf international Bart Kronenberg kwam langs om te laten zien welke trucs hij allemaal in huis heeft.
Voor Dames 1 en Heren 1 was het weer een super leuke dag en de kinderen waren minstens zo enthousiast! Speciaal voor de keepers werd er door Renee Schravenmakers en Guy Koentjes een keepersclinic georganiseerd om alle fijne kneepjes te leren van het keepersvak. Gelukkig hebben we de foto's nog en die kan je natuurlijk alleen maar vinden achter de login van onze site. Met je lidnummer en wachtwoord ga je naar Club > Fotohoek en bekijk je veilig alle leuke foto's van deze mooie dag.

Tot volgend jaar
Dames 1 en Heren 1