Hockey & Trainingen

Kampioenswedstrijd JA1 voor Topklasse

Nieuws afbeelding 28-5-2018
A.s. zaterdag speelt JA1 de alles beslissende kampioenswedstrijd op onze club om 10:45 uur tegen Alkmaar JA1. Een prachtig moment om dit sportieve team aan te moedigen en nog eenmaal te genieten van het hoge spelniveau en de mooiste doelpunten.
Maar liefst 12 spelers doen eindexamen en voor velen is dit hun laatste wedstrijd in de jeugd van Alliance en wellicht ook de laatste wedstrijd voor Alliance voor hun vertrek naar diverse universiteitssteden. Een reden te meer om deze 'gasten' nog eenmaal van harte aan te moedigen.