Hockey & Trainingen

Alliance D2 zoekt teamgenoten!

Nieuws afbeelding 20-5-2018 Ben je ambitieus, fanatiek en hou je van een lolletje? Kun je daarnaast ook een goed balletje slaan? Kom dan eens langs op de open trainingen van Alliance D2.
Alliance D2 is een vriendinnenteam dat fanaat hun wedstrijden speelt in de Reserve Overgangsklasse. Ons team draait meestal met de top 5 van onze poule mee en we willen aankomend seizoen echt een stap gaan maken richting de reserve hoofdklasse.
Heb je interesse om volgend seizoen te gaan hockeyen op onze mooie club in Heemstede? Kom dan eens meetrainen en meld je aan via [email protected]!