ABN AMRO Keepersclinic met Pirmin Blaak – 24 mei

Nieuws afbeelding 30-4-2018

Op donderdag 24 mei komt onze nationale doelverdediger naar Alliance. Pirmin Blaak geeft dan, samen met vijf door hem geselecteerde keeperstrainers een clinic voor onze selectie- en vaste keepers van de A, B, C en D jeugd.

Bij Alliance vinden we dat keepers verschil maken. Daarom organiseren we weer een topclinic waar onze vaste keepers aan mee kunnen doen.

Ben jij vaste keeper en wil jij de kneepjes van het vak leren? Meld je dan aan voor deze clinic. Reageer snel ! De ervaring is dat deze clinic razendsnel vol is.

De clinic is op donderdag 24 mei van 18.00 tot 20.00 op veld 1. De kosten zijn € 15 per persoon, inclusief een heerlijke maaltijd om 17.00 in ons eigen clubhuis. Er is plaats voor 18 keepers. De kosten voor deelname zijn beperkt, omdat onze jeugdsponsor ABN AMRO deze clinic mogelijk maakt.

Meld je aan via de Alliance app of de website. Denk eraan om met jouw eigen gegevens in te loggen. Vergeet niet te betalen met iDeal.

· Alliance app: ga naar Meer > Evenementen > Topclinic

· Alliance website: ga naar Inloggen > Club > Evenementen > Topclinic

Hartelijke groet,
Keeperscommissie Alliance