Hockey & Trainingen

Alliance HJ1 - Xenios HJ1 / Part 5

Nieuws afbeelding 16-4-2018 Zie ook weer de beelden op Facebook (Alliance jong heren 1), Instagram (hj1alliance) en Youtube (hj1 mhc alliance)! Zondag 15 april begon met een ontbijtje voor het team. Paar belangrijke punten doorgenomen voor de nabije toekomst terwijl de door Robbert gekookte eitjes werden verorberd. Kleedkamer in voor de voorbespreking van de wedstrijd. Xenios op het program. Lastige tegenstander. Laatste wedstrijd eindigde in een 6-5 overwinning in de allerlaatste seconde!

Na 3 minuten koud op het slagveld kan Watse door een goede assist van Beelen binnen tikken, 1-0. Gedurende de rest van de eerste helft is er wel wat vuurwerk, wat gillende keukenmeiden en de nodige rotjes. De eerste attack vindt aan het eind van de eerste helft plaats als Stijn Vrolijk vol geraakt wordt in zijn voet. De eerste gevallen strijder. De volgende echte aanslag komt in de tweede helft.... In de 32e minuut weet Xenios nog wel te scoren uit een strafcorner. 1-1 ruststand.

De tweede helft starten we weer furieus, wat resulteert in een strafcorner in de 39e minuut. Protest van Xenios maar de scheids geeft toch echt een strafcorner. Watse legt aan en vuurt een verwoestend kanonschot uit in de linker bovenhoek. 2-1!
Dan een regelrechte aanslag op de Team Manager.... Hij overleeft ternauwernood. Tijd voor het offensief! Op een schitterende pass in de 47e minuut vanuit de defensie weet Tom de bal prima aan te nemen en de keeper uit te schakelen. Lahni doet het, 3-1! En
daar blijft het niet bij. Slechts een minuutje later is Tom ook de maker van de 4-1. In de 60e minuut is zijn hattrick compleet. 5-1! Xenios kan in de 67e minuut nog wel iets terugdoen uit een strafcorner, 5-2. De winst is binnen.

Weer een stap dichter bij de eindstreep. Volgende week weer een nieuwe episode van da boyzz van HJ1.

Kuzjez van de Boyzz