Bestuurstafel

TopHockeyCommissie zoekt versterking

Nieuws afbeelding 6-3-2018

De vereniging wil iedereen inspireren en motiveren om sportief én als betrokken lid van een groeiende vereniging al je talenten te benutten vanuit de gedachte ‘We Love the Game’.

Wij bieden de mogelijkheid een bijdrage te leven aan de ontwikkeling van topjeugd en topsenioren binnen Alliance!

Doel: Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en ondersteuning van topjeugd en topsenioren teams binnen MHC Alliance.
Op technisch en tactisch vlak is het TopHockey in handen van een aantal professionals. Jij fungeert voor hen als klankbord en sparringpartner. Je werkt samen met de anderen binnen de commissie TopHockey. Leuk en dankbaar werk, waarbij je nieuwe mensen leert kennen en een bijdrage kunt leveren aan het sportleven van heel veel van onze leden.

Taken en verantwoordelijkheden:

- Verantwoordelijk voor Selectie- en Opleidingsteams binnen een lijn: Jongste Jeugd, Meisjes, Jongens, Dames of Heren

- Ontwikkelen hockeytechnisch beleid voor zaal- en veldhockey

- Aanspreekpunt voor Technisch Coördinator

- Aanspreekpunt voor met Trainers/Coaches/Managers van Selectie- en Opleidingsteams

- Bewaken en faciliteren selectieproces

- Organiseren van informatieavond(en)

Jouw talent:

- Besluitvaardigheid

- Plannen en organiseren

- Flexibiliteit

- Affiniteit met TopHockey

Tijdbesteding:

- 1 x per maand THC vergadering (2 uur per maand)

- 1x per 2 weken overleg met Technisch Coördinator van betreffende lijn

- Periodiek (ongeveer 2x per jaar) contact met trainers/coaches/managers van Selectie- en Opleidingsteams

- Participatie in andere kleine projecten van THC (incidenteel)

- bijwonen KNHB bijeenkomsten (landelijk of regionaal) 1 of 2x per jaar

Herken je jouw talent en wil je je inzetten?

Dan wil vast meer weten. Voor vragen, of om je aan te melden kun je contact opnemen met Jeroen Hellemans, (verantwoordelijk bestuurslid TopHockey) op 06-51563421 of via [email protected]