Arbitrage

VERPLICHTE CURSUS VOOR ALLE SENIORLEDEN

Nieuws afbeelding 27-2-2009 De KNHB schrijft voor dat alle senioren en trimleden in het bezit moeten zijn van een scheidsrechters-kaart. Op dit moment voldoen we nog niet geheel aan deze eis. Om de achterstand in te halen vinden er wederom enkele cursussen plaats die meteen gevolgd worden door het examen. Slaagkans bijna 100%!!! De cursussen beginnen om 19.30 uur en vinden plaats op het clubhuis in de bovenzaal. Kijk snel in de bijlage of jouw naam in de lijst met kandidaten staat en meldt je aan voor één van beide avonden!!!

Bijlage