Hockey & Trainingen

Ode aan onze breedte-trainers

Nieuws afbeelding 2-1-2018

Wij starten het nieuwe jaar 2018 met de meest sportieve wensen voor alle onze leden, ouders, vrijwilligers, medewerk(st)ers en technische staf. Dat 2018 voor jullie allemaal een mooi sportief, gezond en gelukkig jaar mag worden.

In navolging op alle andere hockeyverenigingen brengen wij graag een ode aan al onze breedte-trainers. Want zij staan elke week in wind en regen, kou en hagel op onze velden (en in onze zalen)om het plezier van ons geliefde hockeyspel over te brengen aan gemotiveerde (en soms ook minder gemotiveerde) spelers en speelsters. Hockey.nl zet alle breedte-trainers in het zonnetje en daar doen wij heel graag aan mee. Want zonder deze trainers zou onze club geen bestaansrecht hebben.  Op naar een super-sportief en heel gezond 2018.