Sponsorlustrumdiner

Nieuws afbeelding 15-12-2017 90 jaar wordt je niet elke dag. Een mijlpaal die we ook graag wilden vieren met onze sponsoren. En aangezien er dit jaar ook veel nieuwe sponsors zijn bijgekomen, zochten we een setting waar veel ruimte was voor kennismaking. Met het bestuur, met de club en met name onderling. En dan past natuurlijk een prachtige gedekte, lange tafel en een heerlijk herfstig diner op de club het allerbeste!

De tafel paste maar net in de grote zaal op de eerste verdieping. Met meer dan 10 nieuwe sponsoren, een groot deel van onze trouwe sponsors en aangevuld met het bestuur, was de ruimte goed gevuld. Robbert’s heerlijke 3 gangen menu zorgde voor een uitstekende basis. Tussen alle geanimeerde gesprekken door, lukte het de bestuursleden zelfs nog even om iedereen stil te krijgen voor een stukje historie en het reilen en zeilen van de club. Als toetje hield onze eigen koffie-leverancier Kaldi nog een inspirerend verhaal over de perfecte kop koffie waarin de boon uiteraard een zeer belangrijke rol speelt.

Het was een zeer geslaagde avond waar wij als sponsorcommissie met heel veel plezier op terugkijken. Heel veel dank aan alle aanwezigen!

Mocht je zelf ook willen profiteren van alle exposure die Alliance je te bieden heeft, neem dan contact op met de sponsorcommissie op [email protected].

Hans Roseboom

16-12-2017 @ 01:36:35 |Was zeer geslaagd!