Hockey & Trainingen

Mirek Wieczorek heeft afscheid genomen van Heren 1

Nieuws afbeelding 28-11-2017 Afgelopen zondag speelde Mirek zijn laatste wedstrijd voor Heren 1. Na een zenuwslopend einde van de wedstrijd, waardoor een publiekswissel er helaas voor Mirek niet meer in zat, die uitliep op shoot-outs (die gelukkig dan weer wel werden gewonnen!), nam Mirek afscheid van zijn teamgenoten van Heren 1. Mirek heeft om hem moverende redenen besloten om halverwege het seizoen te stoppen bij Heren 1. Natuurlijk vinden wij dit heel jammer. Alliance bedankt Mirek voor zijn 3,5 jaar inzet voor Heren 1 en zijn grote betrokkenheid. Mirek blijft behouden voor Alliance, hij blijft aan als trainer/coach van diverse Alliance teams.