Evenementen

Bridgedrive op 20 januari 2018

Nieuws afbeelding 30-10-2017 Er is een groeiend aantal Alliancers dat niet alleen graag een fijne pot hockey speelt, fluit of coacht, maar ook met veel plezier een kaartje legt op een groen tafellaken. Bridge dus! Ook veel oud-leden zijn fervente bridgers. Voor al deze enthousiaste kaarters organiseert Alliance binnenkort voor de 4e keer de jaarlijkse bridgedrive.

Deze vindt plaats op zaterdag 20 januari 2018 a.s. op Alliance. De bridgedrive staat open voor alle leden, ouders, oud-leden en vrienden van Alliance.

Ron Jedema zal wederom de bridgedrive leiden.

Ontvangst: 19.00 uur

Aanvang bridgen: 19:30 uur

Kosten:€ 15 per paar, contant te betalen bij binnenkomst.

Drankjes gedurende de avond kunnen alleen per PIN betaald worden.

Aanmelden: voor 10 januari 2018 bij:

Ineke Bekkers, tel: 023-5368284 of 06-33913238

of Bernard Manshande via [email protected]