Hockey & Trainingen

Programma Play Offs Noord-Holland zat 14 oktober

Nieuws afbeelding 10-10-2017 Aanstaande zaterdag worden op Alliance de Play Offs gespeeld door de topteams in de ABC-jeugd Noord-Holland om de plaatsing voor de Landelijke competities en de Topklasse in ons district. Het belooft weer een enorm drukke, sportieve en leuke dag te worden. 46 teams uit Noord-Holland strijden in onderlinge wedstrijden voor de winst en plaatsing in de hoogste klassen van onze hockeycompetities.... een ware apotheose van een spannende Voorcompetitie.
Twee Alliance-teams zullen meedoen aan de Play Offs:
  • Om 12:30 speelt MB1 tegen Castricum MB1 voor een plek in de Super B op veld 3
  • Om 16:00 speelt JA1 tegen Xenios JA1 voor een plek in de Super A op veld 1
Wij nodigen dan ook alle Alliancers en alle overige belangstellenden uit om vooral zaterdag 14 oktober a.s. naar de club te komen om onze topteams ( en alle andere teams) aan te moedigen en te genieten van de sportieve sfeer, de spannende wedstrijden en de verrassende uitslagen. Kom vooral op de fiets want meerdere duizenden bezoekers uit het gehele district zullen naar ons complex komen. Het belooft weer een mooie dag te worden!