Hockey & Trainingen

HJ1 Alliance Start competitie 2017-2018

Nieuws afbeelding 18-9-2017

17 sept Uit tegen FIT. Moeilijk te voorspellen. Geen bekende. Starten vanuit de as was de tactiek en laten opbouwen vanaf de zijlijn. Dan storen en onderscheppen. Hele wedstrijd prima. Verschrikkelijk veel aanvallen. Eerste helft 18e minuut Mees Wonders 0-1 uit een prima opgezette aanval. Op slag van rust 1-1. Bolle kant? Mag.

Tweede helft goede lijn voortzetten en doelpunten maken. Hoeveel aanvallen, onderscheppingen, doelpogingen kun je krijgen? Allemaal evengoed, maar winnen doe je pas als je een doelpunt meer hebt gemaakt. Dan valt in de 24e minuut de 2-1 via een rug van een van ons. De bal zou toch echt naast gegaan zijn.... het is wat het is. Domper van een begin. Ondanks alle fantastische inzet geen punten. Geen man of the match. Is zuur maar moet ons nog scherper zetten voor de volgende pot.

Volg ons op Facebook (Alliance jong heren 1) en op Instagram (hj1alliance). Iedere week een boeiend verslag, videobeelden, foto’s en meer!

Roelof ten Broeke/Team Manager HJ1