Hockey & Trainingen

JA1 trapt af met 1927-diner

Nieuws afbeelding 29-8-2017 Voor het derde jaar op rij heeft JA1 het seizoen ingeluid met het zgn. 1927-diner. Keurig in kostuum, werd er door de heren een heus 5-gangendiner op tafel getoverd met culinaire hoogstandjes, op onze eigen club en gekookt in de keuken van Robbert.
Driemaal per jaar organiseert het team zelf een diner waarbij het verliezende trainingsteam een mooie stijlvolle avond aanbied aan het winnende trainingsteam. Op deze wijze wil het team ook buiten het veld gezamenlijk optrekken en met elkaar mooie momenten beleven. 1927 refereert natuurlijk aan het oprichtingsjaar van onze club en gedurende dit lustrumjaar zal dit getal dan ook weer centraal staan in de volgende 1927-diners en speeches. Het was weer een mooie avond op de club!