Hockey & Trainingen

Finaledag SuperB voor onze MB1

Nieuws afbeelding 9-6-2017 Zaterdag 10 juni speelt onze eigen MB1 op de Finaledag Super B, omdat zij kampioen in hun poule zijn geworden. Een prachtige prestatie! Om 10.00 uur wordt op Athena de eerste wedstrijd gespeeld tegen Ring Pass MB1 (op veld 1). De wedstrijden duren slechts 35 minuten. Het is lastig parkeren bij Athena, dus kom op tijd! De meiden kunnen al jullie aanmoedigingen gebruiken.
Wij wensen alle meiden van B1, coach Kasper Vrolijk en assistent-coach Valerie Blank een succesvolle, sportieve dag toe morgen!