Tweedehands hockeyspullen gevraagd !

Nieuws afbeelding 30-5-2017
Doneer je gebruikte hockeyspullen aan Alliance en help zo het milieu en elkaar! Tijdens de Slotdag op 17 juni (10:30 -14:00) verkopen we weer tweedehands hockeyspullen aan de leden, voor een zacht prijsje.
Sticks en scheenbeschermers, kousen en schoenen, rokjes en broekjes, en natuurlijk Alliance shirts en jasjes zijn zeer welkom. Vooral KLEINE maatjes zijn zeer gewild voor de Dierentuin en F jeugd.

Inleveren vóór donderdag 15 juni bij deze inzamelpunten:
1. Haarlem: Iordensstraat 16 (doos bij voordeur)
2. Heemstede: clubhuis (doos met blauw deksel, in de hal)
3. Vijfhuizen: Stevensweg 20 (doos bij voordeur)

Ophalen is ook mogelijk, tekst dan even naar 06-50867040

HELPEN?
We zoeken leden die een uurtje de kleertjes willen verkopen! Aanmeldingen zijn zeer welkom via: [email protected]

Wat overblijft gaat via de website in de verkoop of gaat naar een ander goed doel.
Opbrengst is ten gunste van de clubfaciliteiten, en wordt tijdens de ledenvergadering bekend gemaakt.