Zaalhockey

Wij zoeken zaalruimte !

Nieuws afbeelding 28-5-2017 Met deze tropische temperaturen lijkt het zaalhockeyseizoen nog ver weg, maar toch zijn de voorbereidingen ervan al weer gestart met het aanvragen van trainingsuren bij diverse zalen in onze omgeving.

Helaas hebben De Kooi, Groenendaal en het SRO (exploiteren o.a. de Spaarnehal en de hal in het Haarlem College) bij voorbaat al aangegeven dat de kans groot is dat wij weer minder uren dan het jaar ervoor krijgen toegewezen. Steeds meer clubs doen een beroep op deze zalen en dus moet er met meer gedeeld worden.
We zien dat deze trend al een paar jaar gaande is en daarom is er ook bekeken of het mogelijk is een eigen hal neer te zetten. Een onderzoek daarnaar neemt echter behoorlijk wat tijd in beslag en het is nog veel te vroeg om te concluderen of dit op termijn wel of niet haalbaar is. Voor komend seizoen is het in ieder geval nog geen optie. Daarom doen wij een beroep op jullie!

Wie helpt ons aan locaties waar we kunnen trainen? Wie kent er nog een zaal waarin we onze balken neer mogen leggen? Voor al degenen, die ons uit de brand helpen, staat er een mooie fles champagne klaar!

Tot slot nog wat praktische informatie: de zaalhockeyperiode loopt van eind november 2017 tot medio februari 2018, het fijnste is als we eind van de dag en begin van de avond kunnen trainen en voor de balken kunnen we zelf zorgen.

Wij zijn benieuwd! Je kunt je reactie sturen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,
De Zaalhockeycommissie

Bart van Loon

5-6-2017 @ 23:01:01 |Hebben jullie een ballonzaal overwogen. Aanschaf of huur en plaatsen bv naast veld 6 of over veld 3 en 4. Aanschafkosten voor 2 velden Eur 260000. Volgens mij snel terugverdiend, 100% beschikbaarheid.

Bart van Loon

5-6-2017 @ 23:01:42 |. Overcapaciteit doorverhuren aan andere clubs en in 5 jaar terugverdiend. Inkomsten bij de bar van Alliance