Hockey & Trainingen

Zondag laatste wedstrijd H1 met super coach Karol Sniezek

Nieuws afbeelding 17-5-2017

Helaas neemt Alliance zondag afscheid van Karol. Karol heeft, met pijn in zijn hart, besloten om zijn leven verder in Polen, samen met vrouw en kinderen (en binnenkort een derde kleine erbij), door te brengen. Een hele begrijpelijke beslissing, maar natuurlijk gaan wij Karol ontzettend missen!

Acht jaar heeft Karol bij Alliance gewerkt. Binnengehaald als trainer van diverse teams, is hij na een jaar trainer/coach van Heren 1 geworden voor twee jaar. Daarna heeft hij als Technisch Coƶrdinator van de jongenslijn en als trainer/coach van meerdere jeugdselectieteams gewerkt. De laatste drie jaar was Karol wederom coach van ons eerste Heren team. Vele spelers en ouders van Alliance hebben Karol in meer of mindere mate meegemaakt. En met zijn vrolijke, Poolse voorkomen kent iedereen op Alliance hem wel.

Zondag coacht Karol de laatste wedstrijd van Heren 1. Na Dames 1, die om 12.45 uur tegen Fletiomare D1 spelen, treden Heren 1 om 14.45 uur tegen Fletiomare H1 aan.

Kom allemaal Karol en zijn team toejuichen! Na afloop van de wedstrijd van Heren 1 zal, onder andere, Karol bedankt worden en krijgt iedereen de gelegenheid om hem persoonlijk gedag te zeggen.

Daarnaast zal DJ Gianni tijdens het TD weer voor een goede sfeer zorgen.

Tot zondag!

Bestuur MHC Alliance

Irene Tuininga

17-5-2017 @ 18:24:55 |Een fantastische trainer/coach een mooie persoonlijkheid. Komt altijd met een lach naar je toe. Zal je missen Karol. Stuur af en toe eem berichtje hoe het met je gaat👍