Alle Senioren

Friendship Toernooi - Roaring 20's - Lustrum editie

Nieuws afbeelding 12-5-2017 Zondag 3 september 2017 organiseert Alliance het traditionele Veteranen/Trimmers-Friendshiptoernooi om het nieuwe seizoen goed te starten. Net als 90 jaar geleden bij de oprichting van de club, zullen op 3 september de "Roaring 20's" herleven! Om 10 uur zullen de eerste wedstrijden starten. Tussentijds volgt een heerlijke lunch en er wordt geƫindigd met tapas bij de borrel en een BBQ. De 'Roaring 20's-afterparty zal verzorgd worden door DJ Bert. De eindtijd zal rond 20 uur liggen. Wil jij met jouw team hier bij zijn, meld je aan op de site: www.friendshiptoernooi.nl. We gaan er weer een feestje van maken!