Bestuurstafel

In Memoriam Joris Zonjee

Nieuws afbeelding 29-4-2017 Vrijdag bereikte ons het intens droeve bericht dat onze oud-speler, Joris Zonjee, op 23-jarige leeftijd is overleden.

Joris heeft sinds zijn jongste jeugd bij Alliance gehockeyd en speelde met verve in de jeugd-selectieteams. De laatste vier jaar heeft hij met succes in Heren1 gespeeld. Hij was een sierlijke, technische speler met oog voor positie in het veld, daarnaast was hij een harde werker. Ook als sfeermaker binnen het team wist hij zich te profileren. De laatste jaren had hij regelmatig problemen met zijn knieën, desondanks wist hij er elke keer toch weer bovenop te komen en stond hij weer in het veld.

Naast speler was Joris actief als trainer en coach, schreef hij vermakelijke wedstrijdverslagen en zweepte als DJ Joris menig TD op. Wij kennen hem als een geïnteresseerd rechtenstudent, maar ook als entertainer en grapjas.

Zijn ouders stonden iedere wedstrijd als grootste fans langs de lijn. Zijn vader is daarnaast trotse sponsor van de Heren1 auto. Na de promotie van Heren1 vorig jaar is Joris gestopt met hockeyen bij Alliance om een paar maanden in Barcelona te gaan studeren. Sinds zijn terugkomst was Joris regelmatig op Alliance te vinden om zijn oud-teamgenoten aan te moedigen.

Met zijn markante, roodharige, vrolijke hoofd, was Joris een verschijning binnen de club, een ontzettend goede en geliefde jongen, die wij enorm zullen missen.

Wij wensen Annelies, Jan, Bob en Sophie en alle familie, oud-teamgenoten en vrienden heel veel sterkte toe om dit grote verlies en het verdriet te kunnen dragen.

Bestuur MHC Alliance