Bestuurstafel

Uitnodiging ALV 11 mei 2017

Nieuws afbeelding 25-4-2017

Langs deze weg nodigt het bestuur van MHC Alliance alle ereleden, leden van verdienste, oud-voorzitters, bijzondere leden en leden uit voor de Algemene Ledenvergadering op donderdag 11 mei 2017 - aanvang 20:00 uur

In de bijlage tref je de agenda voor deze avond aan. Het belooft wederom een leuke avond te worden waarin iedereen de mogelijkheid krijgt om informatie te ontvangen van het bestuur, maar ook vooral om vragen te stellen.

De notulen van de voorgaande ALV van 24 november 2016, als ook de geagendeerde begroting 2017-2018 worden op korte termijn achter de login op de website geplaatst bij de Club-documenten.
Je kan vanaf 19:30 uur binnen lopen en je registreren.

Graag zien wij je op 11 mei a.s.

Namens het bestuur van MHC Alliance,
Herre Kleuver