Bestuurstafel

Jeugdbestuur zoekt nieuwe kandidaten

Nieuws afbeelding 6-4-2017 Het laatste feestje is inmiddels goed gevierd en dat betekent dat een aantal jeugdbestuur leden ons gaat verlaten. Dat is jammer maar hierdoor komen er wel weer nieuwe plekken vrij!

Wil jij ons helpen om de evenementen op Alliance nog vetter te maken? Ben je enthousiast en ga je volgend jaar naar de eerste- of tweedejaars B? Meld je dan gewoon aan voor het leukste jeugdbestuur van Nederland!

Bij het jeugdbestuur leer je super veel, je werkt met een hechte groep gezellige mensen, je leert veel nieuwe mensen kennen en je bent heel erg betrokken bij de club.

Wat moet je doen?

Stuur een mail met je:
-Naam

-Leeftijd
-Team

-Vertel kort waarom je het leuk zou vinden om volgend jaarin het Jeugdbestuur te komen

We hopen je snel te zien!

Liefs van het Jeugdbestuur
(Check ons op Facebook en Instagram voor meer info!)