24 banen, van jurist tot media expert.

Nieuws afbeelding 7-3-2017 Er staan in totaal 24 banen op de Alliance vacature-site. Er is vast wel iets voor jou en je vrienden bij dus kijk op de website en deel de banen op facebook. Er staan vacatures op voor (startende) juristen, developers, sales, marketeers, ITers etc. Bovendien komen er steeds meer banen bij want inmiddels doen er meer dan 25 clubs mee met HockeyPeople.

Dus als jij zelf of één van je vrienden voldoet aan het profiel, reageer dan of stuur het profiel door. Wil je zelf op de hoogte blijven van de vacatures van HockeyPeople like dan hun facebook pagina HockeyPeoplenl

HockeyPeople werkt samen met meer dan 25 hockeyclubs en verschillende professionele recruiters. Van iedere succesvolle plaatsing ontvangt zowel de club die de vacature levert als de club die de kandidaat levert een gedeelte van de fee.