Categorie D

MD6 deelt prijzen uit !

Nieuws afbeelding 27-2-2017 Elke club heeft wel zo’n elftal: net geen selectie materiaal maar qua inzet en teamspirit steken ze met kop en schouders boven alles en iedereen uit. Volgens ons zijn dat de meiden van MD6!

Een elftal dat bestaat uit meiden met allemaal hun eigen kwaliteiten en eigen inbreng waardoor er echt een team is ontstaan wat elkaar op werkelijk alle fronten aanvult. De resultaten liegen er dan ook niet om. De lentecompetitie moet nog beginnen, maar hieronder alvast een kort overzicht wat ze al hebben weten te bereiken in een paar maanden tijd:

• In de 7e wedstrijd hebben ze al hun 100stedoelpunt gescoord (beloond met een echt certificaat)
  • Poulewinnaar Voorcompetitie
  • Na de Voorcompetitie zijn ze maar liefst 2 klassen omhoog geplaatst!
  • Poulewinnaarnajaarscompetitie
  • Uitgeloot voor zaalhockey maar toch vol enthousiasme aan de midwintercompetitie begonnen
  • Wederom poulewinnaar, nu van de midwinter competitie (in de 1e klasse!)
  • Nog geen wedstrijd gelijk gespeeld of verloren
  • In de lentecompetitie ingedeeld in de 2eklasse (totaal dus 3 klassen gepromoveerdin slechts 5 maanden tijd!)
  • En last but not least: ze staan bovenaan in de Alliance statistieken met een doelsaldo van maar liefst +119

Wij vinden het een geweldige prestatie en zijn ook enorm trots op onze meiden die zoveel inzet tonen en passie laten zien op het veld! Nou maar hopen op de ultieme prijs: het kampioenschap!

Maak kans op een unieke prijs
Om onze hele club mee te laten genieten van de geweldige resultaten van meisjes MD6 hebben we een unieke en vooral ludieke actie:

Voorspel het doelsaldo waarmee de meiden het seizoen afsluiten en maak kans op een zelfgebakken appeltaart!

Post in de comments hieronder wat jouw voorspelling is. Geef aan waar het doelsaldo aan het einde van het jaar op uitkomt en de winnaar ontvangt namens alle meiden van MD6 een heerlijke appeltaart.

PS alleen voorspellingen die voor 15 maart zijn gepost dingen mee naar de hoofdprijs!

Indien meerdere voorspellingen juist zijn, zal het team loten wie de appeltaart wint.

Alette Stork

27-2-2017 @ 14:29:45 |Top zeg! Ik gok op +142