Hockey & Trainingen

vrij. 3 maart KNHB-Beker Heren 1

Nieuws afbeelding 27-2-2017 Aanstaande vrijdag 3 maart om 20:30 speelt onze Heren 1 de alles beslissende bekerwedstrijd op en tegen Reigers H1. Het belooft een echte 'clash' te worden, want beide teams zijn enorm aan elkaar gewaagd. In de reguliere competitie ontlopen de teams elkaar ook niet veel dus een mooie graadmeter voor welk team het beste uit de zaal is gekomen. De Silvercup is een initiatief van de KNHB voor een bekercompetitie voor de 1e Herenteams van alle clubs in Nederland. We zitten al in de 3e ronde en ons team Heren 1 stroomt nu in. Hoogste tijd om dus met je hele familie, je hele team, al je stapvrienden en de nodige toeters en bellen af te reizen naar Hoofddorp om aldaar onze mannen als echte Alliancers aan te moedigen, sportief en met vuur !