Zaalhockey

Zaalhockey zaterdag 7 januari & sneeuw-ijzel

Nieuws afbeelding 6-1-2017 In verband met de voorspelde weersomstandigheden, bestaat er de zeer aannemelijke kans dat morgenochtend tot ca 12:00 uur alle zaalwedstrijden centraal zullen worden afgelast met uitzondering van de Topklasse A/B/C J&M in de Sporthallen Zuid.

Morgenochtend tussen 07:00-07:30 uur zal de KNHB en het District Noord-Holland een besluit nemen over de afgelastingen. Mededelingen hierover worden gedaan via de KNHB-site (www.knhb.nl) en Facebook. Ook zullen de afgelastingen direct via onze eigen site bekend worden gemaakt en krijgen coaches en spelers hierover direct een mailbericht en een SMS-bericht, dus houd de media morgenochtend goed in de gaten! Ga niet bellen met de zalen of de tegenstanders, maar neem bij vragen contact op met je coach!! Dit kan ook gevolgen hebben voor de teams, die zaalleiding hebben!

Voor de teams van Alliance die uitkomen in de Topklasse  in de Sporthallen-Zuid (JC1, MC1, MB1)starten de wedstrijden niet rond 09:00 uur maar vanaf 10:30 uur en worden de wedstrijden ingekort tot ca 14:30 uur, waarna het normale programma weer geldt. De coaches van de Topklasse-teams zijn hier reeds over geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Katinka Beerepoot