Hockey & Trainingen

JC3 maken grote stappen

Nieuws afbeelding 12-12-2016 Vandaag (zaterdag 10 dec) hebben de  JC3 zich verzekerd van de 2e plaats in in de 2e klasse A. Aan het begin van het seizoen begonnen in de derde klasse en met een enorme gedrevenheid en passie heeft het team vandaag de tweede plek veroverd ten koste van HBS. De wedstrijd tegen HBS was twee keer door de vorst afgelast maar de jongens hebben de focus goed vastgehouden. Wellicht kwam dit door het vooruitzicht op Hamburgers bij Beef en Burgers als twee wedstrijden op rij zouden worden gewonnen en wellicht een stapje hoger echt verdiend zou zijn.

Terwijl we nog inhaalwedstrijden op het veld speelden moest er vorige week en deze week ook weer in de zaal worden gespeeld. Vorige week een spannende laatste minuut overwinning op Castricum (3-4) en een sterke overwinning op Bloemendaal (8-1).
Deze week stonden De Reigers en wederom Bloemendaal op het programma. Het blokzetten zat er enorm goed in en zette meteen veel druk op de tegenstander. Het werd een mooie hockeyshow waar iedereen op een geweldige manier samenspeelde en twee mooie overwinningen in de wacht sleepte. Na vier wedstrijden staan we al 6 punten los van de nummer twee maar het blijft zaalhockey en het kan alle kanten op. Volgende week zijn we klaar voor wederom Castricum en Mijdrecht.

Bart van Loon

14-12-2016 @ 22:54:33 |Good bezig mannen