Bestuurstafel

Algemene Ledenvergadering van 24 november 2016

Nieuws afbeelding 29-11-2016 Afgelopen donderdag vond er weer een geslaagde Algemene Ledenvergadering op Alliance plaats. Na het vaststellen van de notulen van de vorige vergadering, werd eerst een aantal algemene zaken rondom commissies, het nieuwe waterveld en gesprekken met de gemeente besproken. Uiteraard zijn ook de vertrekkende commissieleden bedankt. Marieke Odink, bestuurslid breedtehockey, nam vervolgens het woord en liet zien waar we staan met het breedtehockey en waar we naar toe willen. Onder andere het aantrekken en behouden van jongens, de doorstroom, behoud en aantrekken van (jong) senioren, de Coach de Coach-sessies en het rouleren van de trainingen op waterveld kwamen aan bod.
Bart Wiezer, bestuurslid tophockey, deed uiteen in welke klassen de selectieteams spelen. Extra trots zijn wij daarbij op Dames2 die boven in de Reserve Overgangsklasse staan! Daarnaast zijn wij blij met het nieuwe HerenJong1 team, onder leiding van Thomas Scherpenzeel. Ook de focuspunten voor komend seizoen werden besproken. Tot slot werd de nieuwe zaalhockeycommissie bedankt voor het overnemen van alle activiteiten rondom de zaalhockey.

Het sluitstuk van deze ALV was het financiĆ«le verslag over het boekjaar 2015-2016. Penningmeester Bart Brouwer had een heldere presentatie waarin alle inkomsten en uitgaven van het seizoen 2015-2016 werden toegelicht. De kascommissie heeft alle boeken gecontroleerd en kwam tot de conclusie dat de jaarrekening een betrouwbaar beeld gaf. Complimenten werden gegeven aan de penningmeester en aan ons administratiekantoor Breder BV.  Bij acclamatie gaf de Algemene Ledenvergadering goedkeuring voor de jaarrekening 2015-2016 en werd decharge aan het bestuur verleend voor het seizoen 2015-2016.
Helaas blijft de opkomst altijd summier, waaruit wij dan maar concluderen dat onze vereniging het goed voor elkaar heeft. Verheugd waren wij over de aanwezigheid van twee dames uit Dames2 en een dame uit Dames1. Bij deze willen wij alle aanwezigen bedanken voor hun opkomst.

Bestuur MHC Alliance

Erik Jan Verhulst

6-12-2016 @ 17:23:21 |Dank voor de goede presentaties!