Hockey & Trainingen

Fletiomare D1- Alliance D1 4-1

Nieuws afbeelding 22-11-2016 Ondanks het slechte weer de afgelopen week hadden we hard getraind en waren we klaar om de laatste wedstrijd voor de winterstop te spelen! Dat gingen we doen in Vleuten. We begonnen de eerste helft half court en stonden goed te spelen. Nadat Fletiomare de 1-0 maakte, herpakten we ons weer. We gingen feller spelen en dit leidde tot de 1-1 van Kiki, die bij ons zondag vanuit de B1 kwam invallen.
De tweede helft begonnen we goed. We hadden meerdere kansen op de 1-2 maar deze gingen er helaas niet in. Er vielen hierdoor wat gaten bij ons en Fletiomare benutte deze en maakte de 2-1. Wij kwamen niet meer terug in ons goede spel van de eerste helft en dit leidde tot een eindstand van 4-1.
Helaas hebben we geen punten gehaald. Nu is het tijd voor winterstop. Krijg jij geen genoeg van Dames 1, kom dan kijken naar de zaalwedstrijden!!

Daarnaast hebben wij zaterdag een verkoop in het clubhuis. Kom allemaal langs en steun ons door een lekkere brownie of een van onze andere lekkere baksels te kopen!
Na de winterstop hopen we jullie allemaal weer te zien langs de lijn! Wij hebben er in ieder geval al zin in!
Liefs Dames 1