Hockey & Trainingen

Even doorzetten!

Nieuws afbeelding 27-9-2016 Het was een zware zaterdag voor Alliance…..er is hard gestreden en gevochten: we hebben bij de junioren 35 wedstrijden gewonnen maar ook 35 wedstrijden verloren.

Meisjes F zijn nog steeds sterk bezig maar krijgen inmiddels wel meer tegenstand. Jongens E hebben het ook goed gedaan maar voor de meiden uit de E en de jongens uit de F was het moeilijk.
Meisjes D komt opeens sterk terug, Jongens D had het dit weekend nog niet gemakkelijk maar het gaat nu beter. Zet ‘m op, jongens!
De meiden in de A hebben goed gespeeld waarbij een 6-3 overwinning van de MA5 wel even genoemd mag worden. Meiden B en C was wisselend en datzelfde geldt voor jongens A en B. Jongens C hadden wel een mooie zaterdag; JC3 zelfs een 7-1 winst, gefeliciteerd heren!

Meiden A1 behaalden een mooie 2-1 overwinning op Athena, JA1 speelde gelijk tegen dezelfde tegenstander. MB1 en JB1 hebben helaas allebei verloren maar daar staat weer een dubbele winst tegenover van de beide eerste C elftallen, respectievelijk 11-1 (!) en 4-1. Ook de MD1 en de JD1 wonnen hun partijen, apart noemen we ook nog even de MD2 met een klinkende 6-0 overwinning!

Nog twee zaterdagen voor de herfstvakantie en de nieuwe poule-indelingen; zet ‘m op allemaal en maak er aanstaande zaterdag weer een mooie, sportieve wedstrijd van!