Hockey & Trainingen

Gevonden woe-ochtend in de dugout op veld 2......

Nieuws afbeelding 21-9-2016 We zijn samen verantwoordelijk voor een opgeruimd sportpark. Woensdagochtend, 09:00 uur, vinden de trimhockeyers in de dugout op veld 2 weer een groot aantal lege flesjes, koffiebekers, een bitjes, een kapotte bidon, een dienblad op de grond in de dugout op ons mooie nieuwe veld W-2.
Alle leden, jong en oud, moeten ervoor zorgen dat het afval wordt opgeruimd. Er staan meerdere grote kliko’s rond de velden, ruimte genoeg en een kleine moeite om na de training of wedstrijd even samen de spullen op te ruimen. Dit is wel zo prettig voor de volgende gebruikers van het veld.