Hockey & Trainingen

Mooie uitslagen

Nieuws afbeelding 19-9-2016 Wat doen de F-meisjes het goed in de voorcompetitie! Op twee teams na, hebben alle teams de tweede wedstrijd op rij gewonnen. J8E1 en J8E4 doen het ook super goed, net als JF1 en JF2. De meisjes E laten wisselende uitslagen zien.
Sommige teams zitten nog niet helemaal in de goede competitie ingedeeld. MD6 wist dit weekend met 22-0 van Strawberries te winnen, maar ook de 6-0 van MD8 en de 5-0 van MD4 zijn natuurlijk waanzinnige uitslagen. JD3 pakte ook goed uit met een 9-0 overwinning op Strawberries. MC4 wist thuis het doel van de tegenstander 15 maal te vinden. MC2 pakte een mooie overwinning op HBS MC2 (2-0). JC3 had een topdag door een 13-1 overwinning op Hoorn. Super knap heeft JC1 met 4-3 gewonnen van Amsterdam JC1!
Maar ook verlies met grote uitslagen kan voorkomen. JC2 verloor met 13-0 van Hisalis en MB8 met 15-0 van Amsterdam MB6.  Ook JB2 en JB3 weten hierover mee te praten, beide ploegen verloren van Bloemendaal.
HIC was dit weekend een makkelijke tegenstander voor MB1, zij wonnen met 1-9. In een zinderende wedstrijd heeft JB1 in de laatste seconden helaas verloren van Rood-Wit JB1, na eerst op een 1-0 voorsprong te zijn gekomen. MA1 wist zich met een 0-0 gelijkspel tegen Hurley MA1 op de derde plaats te handhaven in hun voorcompetitie. JA1 moest het eveneens met een gelijkspel doen tegen Xenios (2-2). Het vriendenteam van JA4 heeft een mooie overwinning behaald tegen Amsterdam JA5 en JA2 wist de winst tegen Athena te pakken.
Volgende week weer nieuwe ronden en nieuwe kansen!