Categorie Dierentuin

Laatste Dierentuin op zondag

Nieuws afbeelding 10-6-2016 Zondag 5 juni was de laatste Dierentuin op zondag voor het seizoen 2015-2016. Sinds de kerstvakantie spelen de kinderen de onderlinge Dierentuin Competitie. Ook deze laatste zondag speelden ze nog 1 gewone wedstrijd en daarna speelden op 2 velden de kinderen tegen de coaches! Wat een feest was dat!

Daarna met z’n allen nog in het clubhuis limonade drinken en de uitslag van de Dierentuin Competitie. Bij de jongens zijn de Panters de winnaar en bij de meisjes de Dolfijnen. Goed gedaan! Maar niet alleen de Panters en de Dolfijnen hebben het goed gedaan, alle kinderen hebben een Hockeydiploma gekregen omdat ze dit seizoen zoveel geleerd hebben. We zijn trots op jullie, iedereen heeft zo hard gewerkt! En dan nu genieten van de zomervakantie en seizoen 2016-2017 spelen jullie in de Jongens / Meisjes F! Veel plezier. Wij kunnen dan weer genieten van een nieuwe groep Dierentuinkinderen!