Categorie C

Topseizoen MC2

Nieuws afbeelding 6-6-2016 Aan het begin van het seizoen moesten de meiden van C2 wel even slikken toen ze zagen met wie ze in de poule zaten. Door een goede voorcompetitie waren ze ingedeeld met vooral C1 selectieteams. Aanpoten dus! Maar ze lieten zich niet kennen; dit team heeft elke wedstrijd gespeeld alsof het een kampioenswedstrijd was. Met een fantastische tweede plaats als resultaat. Top gedaan, meiden! Jullie hebben het hele seizoen hard en met veel plezier getraind en elke wedstrijd weer lekker fanatiek en positief gespeeld. Milou, Jeroen en Johan: hartelijk dank voor het training geven en coachen; Mario bedankt voor het scheidsrechteren.

Pauline Roest

6-6-2016 @ 16:07:38 |Toppers ❤️