Categorie D

Meisjes D10 Kampioen

Nieuws afbeelding 2-6-2016 Afgelopen zaterdag konden onze meiden al kampioen worden. Na de winterstop geen wedstrijd meer verloren! Gelijkspel tegen Spaarndam D1 was voldoende, maar hoe leuk is het om thuis met winst kampioen te worden!?
Een superspannende wedstrijd, want uit tegen Spaarndam was de eindstand 1-1.
Binnen 5 minuten na aanvang van de wedstrijd viel al een tegendoelpunt. Gelukkig vlak voor rust de gelijkmaker en dat gaf de dames vleugels in de tweede helft: eindstand 5-2! Taart en (kinder)champagne maakten het feest na afloop compleet.
Een superprestatie van dit eerstejaars D-team, dat zich geweldig heeft ontwikkeld afgelopen seizoen.

Trotse coaches/manager

Milou Baak

2-6-2016 @ 23:16:41 |🎉🎉🎉🎉

Anna Priesman

4-6-2016 @ 08:01:15 |Gefeliciteerd! Heel knap gedaan meiden!