Categorie B

Ongeslagen op eigen mat

Nieuws afbeelding 1-6-2016 Nadat we ons afgelopen zaterdag al hebben verzekerd van het kampioenschap in de Super B, spelen wij zaterdag onze laatste competitiewedstrijd (11 juni nog landskampioenschappen). Na een prachtig seizoen zijn wij er klaar voor om tegen HBS onze 9e wedstrijd op rij te winnen! Ook zijn we thuis ongeslagen en dat willen we natuurlijk graag zo houden! Het belooft een leuke wedstrijd te worden en de weersverwachting is ook goed, kom ons dus allemaal aanmoedigen zodat wij HBS een poepie kunnen laten ruiken!!

Tot zaterdag, 12.30 op Alliance! :)

Liefs MB1

Angela Tromer

1-6-2016 @ 19:02:31 |Fantastisch meiden! Ik kom jullie aanmoedigen zaterdag!

Herre Kleuver

2-6-2016 @ 07:55:26 |Yeah!

Marije Vermeulen

2-6-2016 @ 11:58:33 |Gaat lukken kanjers!!