Slotdag-clinic 18 juni voor nieuwe leden, Dierentuin- & FEDC-teams

Nieuws afbeelding 31-5-2016 De inschrijvingen voor de Slotdag Clinics van Dames 1 en Heren 1 vliegen ons om de oren. Op zaterdag 18 juni is het weer zo ver want dan organsieren wij weer die geweldige suuuuuuuperrrrrrr Slotdag. In de ochtend voor de Jongste heugd en in de middag voor de elftallen.
De inschrijvingen gaan hard en het zou zonde zijn als je deze dag mist, het wordt namelijk een groot feest zowel op het veld als buiten het veld. We hebben de hand weten te leggen op een unieke waterslidebaan en een super gaaf testcenter waarop je kan zien hoe snel je bent met bal en stick en hoe hard je kan slaan!

Ook kan je worden geschminkt door speelsters van Dames 1, wie wil dat nou niet iets moois in de Alliance kleuren zwart en wit op je wangen. En vergeet natuurlijk  niet de handtekeningen die je kunt scoren bij je favoriete speler uit Heren 1 of speelster uit Dames 1. Daarbij krijg je ook nog een lekkere hotdog in de pauze met een glaasje limonade en op het eind kan je nog als je helemaal gesloopt bent nog genieten van een lekker waterijsje in het zonnetje! Want de zon zal zeker voor jullie gaan schijnen!

Dus word je komend seizoen nieuw lid bij Alliance of hockey je in de Dierentuin, F’jes, E’tjes, D’tjes of zelfs in de C en heb je jezelf dus nog niet ingeschreven, LOG DAN IN MET JE LIDNUMMER en ga vervolgens naar CLUB. Dan naar EVENEMENTEN, daar klik je vervolgens op SLOTDAG en dan kan je vanzelf je gegevens invoeren. Er kan zelfs met iDeal worden betaald. En het kost maar een 10’tje p.k nou dan zouden wij het  wel weten!

Dus wacht niet te lang en meld je snel aan! Als je nog vragen hebt, mail dan naar [email protected] of [email protected]
Of bel naar het volgende nummer: 06-10411103

Liefs van Heren en Dames 1