Hockey & Trainingen

De zoete smaak van de overwinning

Nieuws afbeelding 30-5-2016 Eindelijk pakt een aantal teams winstpunten, hoe goed voelt dat. JD3 is zo'n team, met 2-0 wonnen zij van de Reigers. Hopelijk volgende week weer jongens! Hoewel JC4 onderaan de poule bungelt, wisten zij met 10-2 Heerhugowaard te verslaan. JC2 heeft heel knap van de nummer 2 HBS gewonnen met 0-1. En ook JC1, die het lastig hebben in hun poule, hebben een prachtige overwinning op Spandersbosch behaalt (3-1).
Met verhitte hoofden heeft MB5 kranig stand gehouden tegen Hermes MB1. Ondanks veel kansen van beide partijen, wisten zij het doel met een 2-1 voorsprong dicht te houden. Eindelijk weer eens een overwinning! MB10 had eveneens een spannende wedstrijd, waarbij veel doelpunten zijn gevallen. MB10 wist uiteindelijk heel knap te winnen met 5-4.
Ook voor JB1 viel het kwartje sinds tijden weer eens de goede kant op. Lange tijd stond JB1 achter, maar door samenspel en het als eenheid acteren, wisten zij de achterstand om te draaien in een 2-1 voorsprong. Houd deze gedachte vast voor de laatste wedstrijd jongens!

Op zondag wist ons eigen Dames 2 hun positie in de Res. Overgangsklasse te verstevigen door een mooie overwinning op Hurley (2-4). DVB maakt het spannend in hun poule. Door gisteren winstpunten tegen Bloemendaal te pakken maken ze weer kans op het kampioenschap. Ook HVC houdt door hun winstpartij tegen AMVJ met 2-3 nog kans op het kampioenschap. Heren 2 behaalde sinds tijden weer eens een overwinning, met 5-0 wisten zij AMVJ H6 te verslaan.