Hockey & Trainingen

Błyskotliwy! (Schitterend)

24-5-2016 Mirek Wieczorek, trainer in onze vaste technische staf, maar ook achterhoede speler van Heren 1, maakte in de wedstrijd tegen HC Haarlem een prachtig doelpunt met zijn backhand. Mirek maakte het tweede Alliance doelpunt. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een 2-2 gelijk spel.

Mirek Wieczorek, trener w naszej regularnej obsługi technicznej, ale także zawodnik obrony Pana 1 wykonany w meczu z HC Haarlem, piękną bramkę z jego backhand. Mirek Sojusz podjął drugą bramkę. Mecz zakończył się remisem 2-2.