Hockey & Trainingen

MC1 pakt de stretched limo

Nieuws afbeelding 23-5-2016 Afgelopen zaterdag konden de dames van C1 met nog 3 wedstrijden te spelen al kampioen worden bij Qui Vive. Het kampioenschap, daar wilden we (nog) niet mee bezig zijn. Het spelen van deze wedstrijd en hem ook winnen, dat was het doel voor vandaag. Het was zeker geen mooie wedstrijd en Qui Vive deed er alles aan om ons feestje te verstoren (en dat deden ze goed!). Lang bleef de stand 1-2 en dus bleef het bloedstollend spannend, want nog maar tegendoelpunt en onze missie om ongeslagen kampioen te worden zou in het water vallen. Het was Yip, die met nog 2 minuten te spelen, koelbloedig de trekker overhaalde met knalhard schot.

Soms moet je een beetje risico nemen en dus stonden na afloop bloemen, champagne en een grote slagroomtaart klaar. Gelukkig dat de dames de energie vonden om dit succesvol af te ronden, want even dachten we dat we de taart ergens, met niet blije ouders, op het parkeerterrein zouden moeten opeten. En het werd nog veel mooier. In de rust (1-2) kreeg een enthousiaste supporter een subliem idee. De dames konden het niet geloven, maar toen ze na alle festiviteiten de poort uitliepen stond daar een enorme ‘stretched limo’ klaar. In volle extase en al zingend reden ze terug naar Heemstede. Daar konden ze dan mooi nog even zien dat ook de dames B1 hun wedstrijd in de laatste 6 seconden wisten te winnen.

Voor de laatste 2 wedstrijden is nog een mooi plan gesmeed om nu ook ongeslagen kampioen te worden (iets met bunny, coach en paintball). Bij een goede afloop zullen we hiervan verslag doen.

Eline Zeemering

23-5-2016 @ 10:55:16 |🍾👍