Slotdag-clinic 18 juni voor nieuwe leden, Dierentuin- & FEDC-teams

Nieuws afbeelding 19-5-2016 Na drie succesvolle eerdere edities van de Slotdag-clinic, geven wij er dit jaar weer een SUPER Slotdag-clinic op zaterdag 18 juni! De dag is opgedeeld in twee delen; - 's ochtends voor alle nieuwe leden, Dierentuin- en F-teams en 's middags voor alle E-,D en C-teams. Lees hieronder meer details over de programma's en de manier waarop jij je kan opgeven (kijk onderaan dit bericht).

Ochtendclinic voor Nieuwe leden - Dierentuin- en F-teams
In de ochtend ontvangen wij de nieuwe leden voor het seizoen 1617 en de leden uit de teams van de Dierentuin en de F-teams. Vele nieuwe leden zullen voor het eerst een stick aanraken, dus daarom gaan we veel oefeningen in spelvorm doen onder leiding van onze beste spelers en speelsters van Dames 1 en Heren 1. Ook zal er een schminkronde tussen zitten, waar jullie de coolste kleuren van onze club (zwart & wit) op jullie gezicht kunnen laten schminken of een stoere hockeystick.
Tussendoor krijg je een lekkere snack zijn met limo en op het eind een lekker ijsje want het zal een mooie zonnige dag worden. Vergeet natuurlijk niet na afloop een handtekening te scoren van je favoriete speler of speelster uit Heren of Dames 1.
Wat is er nou mooier om aan zo’n slotdag mee te doen en het hockeyseizoen hiermee af te sluiten waarna je daarna lekker kan genieten van de zomervakantie?

Ochtendprogramma Nieuwe Leden, Dierentuin- en F-teams:

10:00-11:00 Inschrijvingen + ontvangst

11:00-11:15 Warming up

11:15-12:25 Trainingsronde + snackronde + schminkronde

12:30-12:45Spelronde

12:50-13:10 Wedstrijdronde + kids tegen spelers van H1 & speelsters vanD1
13:15-13:30 Foto + handtekeningen + ijsje.

Middagclinic voor E-, D- en C-teams
Deze middagdag gaan wij, naast veel hockey, ook veel leuke spelletjes spelen en daarbij krijg je van ons een lekkere hotdog tussendoor met een glaasje limo. Verder zal er een coole waterslidebaan op het veld zijn met daarbij een Testcenter waarbij je kan zien hoe hard jij een bal kan slaan op goal. Ook zal er een speler van Jong Oranje langs komen. Hij zal jullie kwaliteiten bewonderen en uiteindelijk zelf voor jullie ook een demonstratie geven van zijn hockey skills. Wie wordt die international? Dat blijft nog een verrassing!

Op het einde van de dag zal er een shoot-out wedstrijd plaatsvinden waarbij de keepster en keeper van Dames 1 en Heren 1 op goal gaan staan en die jullie mogen proberen te verslaan. Verder zullen er onderling door jullie wedstrijdjes gespeeld worden. Na afloop van de clinic zal er nog een lekker ijsje zijn en kunnen jullie nog een handtekening scoren bij de Jeugd International.

Middagprogramma: E-, D- en C-leden

13:30-14:30 Inschrijvingen + ontvangst
14:30-14:45 Warming up
14:45-16:05 Trainingsronde + snack
16:05-16:15 Demonstratie Jeugd International
16:15-16:50 Wedstrijdronde & shoot-outs
16:50-17:00 Foto + handtekeningen + ijsje
Einde clinic zal rond 17:00 uur zijn.

Na afloop van de clinic worden ALLE kampioenen van het seizoen 1516 gehuldigd. Super leuk om te zien en mee te maken en nog leuker als je zelf ook kampioen bent geworden. Want er zullen velen kampioenen zijn! Waaronder ook onze eigen Heren 1 (als het goed is......)! Rond 17:00 uur zal de huldiging van de kampioenen zijn. Leuk als je daar ook bij bent!

Inschrijven Ochtendclinic en Middagclinic:
Deelname aan de ochtendclinic of middagclinic kost voor iedereen 10,- euro. Wil je verzekerd zijn van deelname dan ga je als volgt te werk:

Nieuwe leden melden zich aan via [email protected] en nemen €10,- mee naar de clinic en rekenen af aan de registratietafel.

Leden van Alliance:

• Ga naar onze website en klik op INLOGGEN.
  • Login met je lidnummer en wachtwoord
  • ga naar CLUB
  • dan naar EVENEMENTEN
  • klik op Slotdag-clinic Nieuwe Leden, Dierentuin & FEDC-teams voor deelname
  • betaal je deelname mb.v. iDeal

je bent nu verzekerd van een plekje!

Heb je vragen of wensen? stuur ons dan een bericht je op: [email protected] of [email protected]. Je kan ook bellen op 06-10411104

Liefs van Dames 1 & Heren 1 van MHC Alliance