Bestuurstafel

Bestuursmededeling

Nieuws afbeelding 3-5-2016 Na ruim anderhalf jaar als bestuurslid Breedtehockey in het bestuur van MHC Alliance te hebben gefungeerd, heeft Peer van Gestel besloten om per 26 mei 2016 zijn functie te zullen neerleggen. Het bleek steeds moeilijker te worden om het bestuurslidmaatschap te combineren met zijn zakelijke en persoonlijke leven.

Het bestuur is verheugd te kunnen mededelen dat zij met Marieke Odink een goede opvolgster voor Peer heeft gevonden. Marieke kan bogen op de nodige ervaring binnen de vereniging. Van jongs af aan heeft ze zelf op Alliance gehockeyd. Daarnaast heeft ze jarenlang de leiding over verschillende categorieën gehad, heeft 3 hockeyende kinderen en met Dirk een echtgenoot die regelmatig als CS+er wedstrijden fluit.

Wij willen Peer van harte danken voor zijn niet aflatende inzet en positieve en gezellige input de afgelopen anderhalf jaar en zullen tijdens de aankomende Algemene Ledenvergadering op 26 mei formeel afscheid van hem nemen.

Bestuur MHC Alliance