Hockey & Trainingen

Toppers!!

Nieuws afbeelding 25-4-2016 Natuurlijk zijn jullie allemaal toppers, maar deze week wordt een aantal teams dat al vaak heeft verloren uitgelicht. JA1 wist de wedstrijd tegen koploper Qui-Vive JA heel knap te winnen. Na een 1-0 achterstand, kwam Alliance door wilskracht terug naar een 1-3 stand in de rust. Na de rust begon Qui-Vive steeds meer tegen zichzelf te spelen en wist JA1 kalm te blijven. Het resulteerde in een super 2-4 overwinning!
Ook JB1 zag thuis het licht. Na vele wedstrijden nipt te hebben verloren, hebben ze vandaag hun slag geslagen door met 6-2 van HOD JB1 te winnen. Een mooie en terechte overwinning.
JC1 moest tegen koploper Schaerweijde. Als je dan laatste in de poule staat, geeft dat meestal weinig hoop. Toch heeft JC1 door ontspannen spel en doorzettingsvermogen reuze knap met 2-1 gewonnen.
Als geen ander weet MD4 hoe het is om alle wedstrijden te verliezen. Toch wisten zij tegen streekconcurrent Bennebroek in een zinderende wedstrijd eindelijk weer eens te winnen met 2-4. Gefeliciteerd meiden!
De meiden van C4 staan een-na-laatste, maar hadden deze zaterdag de geest te pakken! Het doel werd goed verdedigd en met 1 doelpunt, wisten ze de winst tegen FIT te pakken.

Van de jongste jeugd is deze schrijver alleen bekend of er is gewonnen of verloren, maar niet met hoeveel. Uit de statistieken blijkt in ieder geval dat J8E3 dit weekend eindelijk weer eens heeft gewonnen. Zet 'm op mannen, volgende keer weer! JE4 gaat op en af, maar dit weekend verliep alles weer eens goed. MF1 en MF10 hebben dit weekend ook weer goede zaken gedaan. J8D1 doet het al een aantal weekenden achter elkaar super goed. Ook ME6, E8 en E9 pakten de winst.