Wedstrijdsecretariaten

Inschrijving nieuwe leden kan nu!

Nieuws afbeelding 17-3-2016 Hoewel de competitie van 2015-2016 nog volop bezig is, zijn we achter de schermen al druk met het nieuwe seizoen 2016-2017. Inplannen van selectietrainingen, testjes voor de jongste jeugd, 10 minuten gesprekken met de coaches. Allemaal om informatie te verzamelen die gebruikt wordt bij de indeling van de teams voor het nieuwe seizoen. Om een goede teamindeling te kunnen maken is het ook belangrijk om te weten welke nieuwe kinderen graag willen komen hockeyen bij Alliance. Het is daarom noodzaak om nu in te schrijven via het inschrijfformulier op de website.

Voor de ouders van nieuwe jeugdleden wordt een kennismakingsbijeenkomst georganiseerd, nog voor de Meivakantie. Zo kunnen we zo snel mogelijk bevestigen aan nieuwe leden of we ze kunnen aannemen. Dit geldt ook voor nieuwe leden die al hockeyende broers/zussen/ouders bij Alliance hebben, deze inschrijvingen hebben we ook graag zo vroeg mogelijk om ze in een passend team te kunnen indelen.
Dus weet je nog potentiƫle nieuwe leden, INSCHRIJVEN KAN NU!