Hockey & Trainingen

De middag van hun leven!!

Nieuws afbeelding 14-3-2016 Drie meiden van 8E4,  Lone, Mai-Linn en Merle hebben de tijd van hun leven gehad als mini van de week bij Dames 1. Bij de voorbespreking waren ze zeer onder de indruk dat Ralph de tegenpartij kon analyseren. Tijdens het inlopen deden ze niet onder voor de dames zelf. De hele wedstrijd hadden ze volle aandacht, juichten ze als gekken en hadden een unieke  aanmoediging………lekkerrrrrrr Aliance!
En toen kwam het ere-rondje……. deze drie meiden glommen van trots! Wat een eer dat ze mee mochten lopen! En dan ook nog eens horen dat ze geluk hebben gebracht!
Als echte teamleden bleven ze hangen voor het broodje, het kopje soep en wat chitchat met Dames 1. Kortom een top middag!

Lijkt je dat ook leuk om mee te maken? Bij Dames 1 of Heren 1? Geef je dan op bij [email protected]

Lone de Vreeden

15-3-2016 @ 17:49:09 |Dank jullie wel Saskia, Anita en de dames van A1. De meiden hebben een top middag genoten!